Выпуск:
2015. Том 1. №1(1)Об авторе:
Воронов Виктор Васильевич, доктор социологических наук, профессор, главный научный сотрудник, Институт социологии Федерального научно-исследовательского социологического центра РАН, Москва, Россия; voronov@isras.ru, https://orcid.org/0000-0002-1022-3692Аннотация:
Ключевые слова:
Список литературы:
1. Gilmour, D. How to Fix Knowledge. Management. Harvard Business review, October,
2003. Р. 16-20.
2. Cohen, D. What's your return on knowledge? Harvard Business review, December,
2006. Р. 28.
3. The American Heritage Dictionary of the English Language, 1992.
4. Stewart, T. The Wealth of Knowledge: Intellectual Capital and the Twenty-First Century Organization, Doubleday, Random House Inc., 2001.
5. Nonaka, I. The Knowledge Creating Company. Harvard Business Review on Knowledge Management, 1998. Р. 25-30.
6. Beveren, V.J. A Model of Knowledge Acquisition that refocuses Knowledge Management / / Journal of Knowledge Management. 2002. Vol. 6. № 1. Р. 18-22.
7. Davenport, T., Prusak, L. Working Knowledge. Harvard Business School, Boston, 1998.